استـفاده های دهـگانه جالب از فلش ممـوری!

fashion boy
جالب ترین وبلاگ
استـفاده های دهـگانه جالب از فلش ممـوری!
ن : هادی ت : شنبه 8 تير 1392 ز : 13:0 | +


5. پارتیشن بندی دیسک سخت
نصب نرم افزار Parted Magic برروی فلش مموری به شما این امکان را می دهد که از طریق USB درایو خود بتوانید به پارتیشن بندی و تغییر سایز پارتیشن ها بپردازید. پارتیشن بندی در حال اجرای سیستم عامل کار نسبتا خطرناکی است و ممکن است باعث ازبین رفتن برخی اطلاعات شما گردد اما پارتیشن بندی از طریق بوت و بدون اجرای سیستم عامل این ریسک را از بین خواهد برد. (البته همیشه باید مراقب اطلاعات در حین پارتیشن بندی بود و نمی توان احتمال از بین رفتن اطلاعات را صفر دانست)

6. بازی ها
نصب بازی برروی فلش مموری را نمی توان به عنوان نرم افزارهای قابل حمل یاد کرد، برخی از بازی ها را می توانید بر روی فلش مموری نصب کنید و بدون در نظر گرفتن خرابی سیستم عامل و ترس از دست دادن مراحل ذخیره شده بازی کنید. (به یاد داشته باشید که سیستم عامل ها باید یکی باشند) همه بازی ها این قابلیت را ندارند، یکی از بازی های موفق که این امکان را ارائه داده است Minecraft است.

7. فایل ها را امن و خصوصی نگه دارید
شما می توانید کل فلش مموری خودتان را به پارتیشنی رمزگذاری شده تبدیل کنید تا بتوانید فایل ها و اطلاعات مهم خودتان را درون آن بصورت امن نگهداری کنید. همچنین می توانید بر روی فایل هایتان رمزعبور گذاشته تا دسترسی به آنها تنها با وارد کردن رمزعبور امکان پذیر باشد.

8. رمزگذاری برای ورود به سیستم عامل
اگر فکر می کنید که رمز عبور گزینه امنی برای کامپیوترتان نیست و برای امن کردن بیشتر اسکنر بیومتریک نیز ندارید، نگران نباشید، گزینه های جایگزینی نیز وجود دارد. تنها کار مورد نیاز این است که فلش مموری خودتان را به کلید تبدیل کنید! با اینکار بدون اتصال فلش مموری شما به کامپیوتر امکان ورود به سیستم عامل وجود نخواهد داشت. اگر از ویندوز استفاده می کنید می توانید از predator استفاده کنید. البته این نرم افزار تنها راه تبدیل فلش مموری به کلید ویندوز نیست.

9. نجات کامپیوتر آلوده
این امکان نیز وجود دارد که بر روی فلش مموری آنتی ویروس نصب کنید تا از طریق آن ویروس ها، نرم افزارهای مخرب و تروجان ها را شناسایی و از بین ببرید. برای اینکار پیشنهاد ما استفاده از AVG یا Kaspersky است.

10. همگام سازی خودکاری فایل ها
احتمالا شما نیز مانند اغلب کاربران فایل ها را با کپی و پیست به فلش هاستان منتقل می کنید. Sync Toy و Sync Back SE دو نرم افزاری ویندوزی برای این کار هستند. Good Sync 2 Go هم برای سیستم عامل های مک قابل استفاده است.

نتیجه گیری
با اینکه استفاده از فلش مموری ها برای جابجایی اطلاعات به دلیل استفاده از اینترنت و پردازش های ابری کمتر شده است اما این قطعات، ابزاری فوق العاده برای بوت سیستم عامل های دلخواه، نصب آنها و همچنین تعمیر کامپیوتر می باشند. این ابزار هرساله با کاهش قیمت در برابر افزایش حجم ذخیره سازی ابزاری مناسب برای این فعالیت ها هستند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by fashion-boy
This Template By Theme-Designer.Com